skip to main content

Průmyslový vzor a ochranné známky GRADIOR GROUP a.s.

výběrové řízení

Průmyslový vzor a ochranné známky GRADIOR GROUP a.s. | Podrobný popis

 Předmět výběrového řízení:

Prodej souboru majetku dlužníka GRADIOR GROUP a.s., se sídlem Brno, Křižíkova 68, PSČ 660 90.

Soubor majetku je definován v přílohách č.1, č.2, č.3, č.4, č.5, které jsou nedílnou součástí těchto podmínek.

Uvedený soubor majetku byl jako vlastnictví dlužníka zahrnut do majetkové podstaty dlužníka GRADIOR GROUP a.s., se sídlem Brno, Křižíkova 68, PSČ 660 90.

 Seznámení s předmětem prodeje:

Pro tento účel je zájemci umožněno seznámení se s prodávaným majetkem. Zájemci mají možnost se informovat písemně na emailové adrese  mangerova@prokonzulta.cz.

Případné další informace dle možností organizátor zajistí na vyžádání.

 



Katastrální/detailní popis

PODMÍNKY VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

č. 20160004
Průmyslový vzor a ochranné známky GRADIOR GROUP a.s.

 

Termín konání výběrového řízení:

19.2.2016 až 3.3.2016

Organizátor výběrového řízení:

PROKONZULTA, a.s. , Křenová 299/26, 602 00 Brno

 

IČ 25332953

 

OR u KS v Brně, sp.zn. B 4298

 Předmět výběrového řízení:

Prodej souboru majetku dlužníka GRADIOR GROUP a.s., se sídlem Brno, Křižíkova 68, PSČ 660 90.

Soubor majetku je definován v přílohách č.1, č.2, č.3, č.4, č.5, které jsou nedílnou součástí těchto podmínek.

Uvedený soubor majetku byl jako vlastnictví dlužníka zahrnut do majetkové podstaty dlužníka GRADIOR GROUP a.s., se sídlem Brno, Křižíkova 68, PSČ 660 90.

 Seznámení s předmětem prodeje:

Pro tento účel je zájemci umožněno seznámení se s prodávaným majetkem. Zájemci mají možnost se informovat písemně na emailové adrese  mangerova@prokonzulta.cz.

Případné další informace dle možností organizátor zajistí na vyžádání.

 

Podmínky účasti ve výběrovém řízení

Účastníkem výběrového řízení se může stát fyzická či právnická osoba, která v dále stanovených lhůtách doručila organizátorovi do jeho sídla svou nabídku se všemi náležitostmi uvedenými dále v neporušené uzavřené obálce označené zřetelně, o jaké výběrové řízení se jedná (tedy „NABÍDKA VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Průmyslový vzor a ochranné známky GRADIOR GROUP a.s.).

Termín pro podání nabídek končí dnem 3.3.2016 včetně, do 18.00 hod.

Nabídky je možno podat formou osobního podání nebo poštovního podání. Osobní podání je možné ode dne 19.2.2016 do 3.3.2016 vždy v době od 9:00 do 16:00 hod.. V případě podání poštovní přepravou nebere organizátor ohled na pozdní dodání způsobené doručováním. Pokud bude podání k přepravě podáno poštou, pak k zásilkám došlým později než 3.3.2016 do 16.00 hod včetně se nepřihlíží. V případě osobního podání nabídky lhůta končí 3.3.2016 v 18.00 hod.

Nabídka účastníka musí být nepodmíněná a musí obsahovat následující náležitosti:

  • nabídková cena v Kč bude uvedena číslem i slovem (pokud dojde k nesouladu mezi částkou uvedenou číslem

a slovem má se za to, že platná je částka uvedená slovem).

  • nabídka musí být podepsána zájemcem nebo osobou oprávněnou jménem zájemce jednat. Právnické osoby a podnikatelé jsou povinni přiložit k nabídce kopii platného výpisu z registru, v němž jsou evidováni (tj. z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku atp.). Podepíše-li nabídku zástupce zájemce, musí nabídka obsahovat také písemnou plnou moc. Podpis této nabídky musí být úředně ověřen.
  • závazek zájemce uzavřít se zadavatelem Kupní smlouvu na soubor majeteku, jak je uvedeno výše
  • závaznost nabídky musí být alespoň do 3.6.2016 včetně.
  • podepsané tyto podmínky VŘ jako důkaz jejich akceptace –podpis musí být úředně ověřen.
  • korespondenční, e-mailový a telefonický kontakt na účastníka pro potřeby vyrozumění o výsledku.

 

Složení kauce

Účastník výběrového řízení je povinen v případě předložení nabídky složit kauci ve výši 100.000,-Kč, a to:

  1. bankovním převodem na účet organizátora VŘ č. 4200508894/6800 s variabilním symbolem „rodné

číslo“ účastníka, jako fyzické osoby nebo „IČ“ účastníka, jako právnické osoby či fyzické osoby - podnikatele.

  1. hotovostním vkladem na účet organizátora VŘ 4200508894/6800 s variabilním symbolem shodně uvedeným jak je uvedeno výše.

Lhůta pro úhradu kauce končí dnem 3.3.2016 včetně do 18.00 hod. - v tomto termínu musí být uvedená kauce připsána na účet organizátora VŘ. Složení kauce platební kartou nebo šekem je nepřípustné.

 

Vrácení kauce

Kauce bude neúspěšným účastníkům výběrového řízení vrácena po skončení výběrového řízení převodem na bankovní účet uvedený v nabídce. Kauce bude vrácena převodem a tento převod bude proveden nejpozději  do  20-ti pracovních dnů od ukončení výběrového řízení, včetně. 

Vítězi VŘ se složená kauce započítá na jím nabídnutou kupní cenu.

 

Kritérium výběru vítěze

Hodnotícím kritériem VŘ je nejvyšší řádně a včas nabídnutá kupní cena. Takže ve výběrovém řízení bude zadavateli k uzavření Kupní smlouvy organizátorem doporučen ten zájemce, který nabídne za předmětný soubor nemovitého majetku nejvyšší kupní cenu.

Zájemce a případný vítěz musí splnit i veškeré další podmínky VŘ.

Zadavatel VŘ a také organizátor je oprávněn neurčit žádného vítěze případně s vítězem VŘ Kupní smlouvu neuzavřít a výběrové řízení zrušit. Například v případě, kdy zajištěný věřitel rozhodne, že podané nabídky či vítězná nabídka není vzhledem k účelu insolvenčního řízení dostatečná. A to i bez udání důvodu.

 

Vyrozumění o výsledku VŘ a termín doplacení nabídnuté kupní ceny

Vyhodnocení nabídek proběhne dne 4.3.2016 po skončení doby výběrového řízení. O výběru nejvhodnější nabídky rozhodne zadavatel nejpozději do 10-ti pracovních dnů od ukončení výběrového řízení, včetně.  Vybraný uchazeč bude o svém výběru vyrozuměn obratem telefonicky nebo  e-mailem. Zadavatelem vybraný uchazeč je povinen zaplatit kupní cenu do deseti pracovních dnů po obdržení vyrozumění o vítězství, a to na sjednaný účet organizátora VŘ č.4200508894/6800. Variabilní symbol platby je IČ nebo r.č. zájemce, jak je uvedeno výše. Před podpisem nebo nejpozději při podpisu Kupní smlouvy ze strany zadavatele musí být celá kupní cena zaplacena, případně musí být zajištěna vhodným způsobem, např. formou notářské úschovy.

 

V případě, kdy je zadavatelem výběrového řízení insolvenční správce, nabývá kupní smlouva účinnosti po odsouhlasení zajištěným věřitelem, věřitelským výborem nebo v určitých případech insolvenčním soudem.

 

Převzetí dokladů, které se vztahují k předmětu prodeje, bude v sídle zadavatele výběrového řízení a to ve lhůtě do 15 dnů po nabytí účinnosti Kupní smlouvy.

 

Smluvní pokuta

Účastník VŘ se podpisem tohoto dokumentu zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši sjednané kauce ve výši 100.000,- Kč (slovy: sto tisíc korun českých) v případě, že zmaří výběrové řízení. Účastník výběrového řízení zmaří výběrové řízení, pokud učiní nabídku, stane se vítězem výběrového řízení a následně ve stanovené lhůtě nedoplatí cenu nabídnutou ve výběrovém řízení. V takovém případě bude kauce složená účastníkem výběrového řízení započtena oproti nároku organizátora VŘ na úhradu smluvní pokuty.

 

 

V Brně dne 18.2.2016

 





Log

Kontaktní osoba

Miloslava Mangerová

Adresa

Prohlídky

Forma prodeje Výběrové řízení
Typ Nemovité věci > Byty
Termín pro podání nabídek 1.1.2020
Aktuální datum 20.4.2024 13:40:40

Jak uspět a vydražit

Jak uspět a vydražit

1. Registrovat se

2. Uhradit jistotu = vratnou kauci

3. Přihlásit se

Zobrazit správný postup