skip to main content

nemovitosti Přísečná

výběrové řízení

Katastrální/detailní popis

Předmět výběrového řízení je soubor nemovitostí a to:

  • pozemek st. p.č. 65 – zastavěná plocha a nádvoří, evidovaná výměra dle LV 2569 m2
  • budova č.p. 29 – bydlení na pozemku st.p.č. 65
  • pozemky ve zjednodušené evidenci – parcely původ Pozemkový katastr (PK) 677/4, evidovaná výměra dle LV  188 m2

vše zapsáno v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Jihočeský kraj se sídlem v Českých Budějovicích, KP Český Krumlov, pro obec Přísečná, k.ú. Přísečná, na LV č. 341.

Předmětem výběrového řízení (VŘ) jsou i veškeré součásti a příslušenství výše uvedených nemovitostí v rozsahu, v jakém je navrhovatel užíval či byl oprávněn užívat, nezapsané v katastru nemovitostí.

Předmětem VŘ jsou nemovitosti nacházející se v obci Přísečná, cca 3 km severovýchodně od Českého Krumlova, v CHKO Blanský les, cca 20 km jižně od Českých Budějovic. Obec leží při silnici č. 39 spojující Český Krumlov s Kamenným Újezdem, kde se napojuje na komunikaci E55, která prochází Českými Budějovicemi. Obec je bývalou zemědělskou obcí s řadou zemědělských usedlostí, které doplňují obytné domy z počátku minulého století i ze současnosti.  Do katastru obce Přísečná spadají jehličnaté lesy a řeka Vltava. Nejbližší železniční zastávka – Domoradice je vzdálena cca 500 m, linkový autobus má v obci zastávku.

Předmětem VŘ je nemovitost č.p. 29, v LV č. 341 zapsaná jako objekt bydlení s pozemky. Jedná se o bývalou zemědělskou usedlost, situovanou na severovýchodním konci obce, přímo u silnice I. třídy č. 39. Nemovitost tvoří jednotlivé objekty s různým využitím, které jsou uspořádány přibližně do čtverce s uzavřeným vnitřním dvorem, zpevněným silničními panely. Na severní straně, která tvoří uliční fasádu podél silnice bývala obytná část, později přestavěna na prodejní prostory (pizzerii, dětský bazar, prodejnu gastrotechniky). Jedná se o přízemní objekt ze smíšeného zdiva se sedlovou střechou, krytou pálenými taškami, s nevyužívanými podkrovními prostory. Podsklepení je pouze ve dvou malých částech, přístupných ze dvora. Z dvorní části je přístup do výše vyjmenovaných prodejních prostor a déle do kotelny v přízemní. Uprostřed této uliční části je uzamykatelný průjezd do dvora objektu, ze kterého jsou přístupné další objekty. Na západní straně je objekt bývalých stájí, kde jsou prostory již nevyužívané autodílny a pneuservisu (prostor s montážní šachtou) a další stavebně neupravené prostory s klenutými stropy. Stavebně se jedná o přízemní objekt ze smíšeného zdiva, se sedlovou střechou krytou pálenými taškami, s nevyužívaným podkrovím. Objekt je též přístupný vraty z jižního čela. Na východní straně je objekt bývalých maštalí, v nedávné době využíván jako prodejna pro zahrádkáře (neužíváno). Velké prostory mají klenuté stropy a přístup pro zásobování z jižního čela samostatnými vraty. Na jižní straně uzavírá dvůr bývalá stodola, do které jsou v 1. NP vestavěny nebytové prostory. Ke stodole byly směrem k jihu přistavěny 2 samostatné přístavby, se stodolou propojené. Dle informací znalce jsou tyto prostory součástí budoucích penzionů, které budou mít obytné podkroví. V současnosti jsou oba penziony rozestavěné. Penzion I na západní části je před dokončením, penzion II na východní části je z větší části rozestavěn – je provedena pouze hrubá stavba. Budovy označené jako Penzion I a Penzion II nejsou typickou stavbou budovy pro ubytování. Dle výkresové dokumentace jsou prostory v přízemí vedeny jako prodejní prostory.

Nemovitost je napojena na obecní vodovod, plyn, elektro. Kanalizace je vedena přes vlastní septik ve dvoře do venkovní vodoteče. Nemovitost je přístupná ze silnice I. třídy č. 39 na severu a také z jižní strany, branou z vlastního pozemku p.č. PK 677/4. Nemovitost je v dobrém technickém stavu, byla postupně rekonstruována. Provoz pizzerie byl ukončen před několika měsíci. Předmětem dražby je také venkovní pozemek p.č. PK 677/4, situovaný na jihu a umožňující přístup do nemovitosti z jihu. V současné době není nemovitost využívána, byla opuštěna cca před ½ rokem, do té doby byla údržba v pořádku, byla přerušena i dostavba penzionů.

Užitná plocha celkem činí 1.098 m2. Celková výměra pozemků, které jsou předmětem VŘ činí 2.757 m2.

Seznámení s předmětem prodeje

Pro tento účel je zájemci umožněno seznámení se s prodávaným majetkem. Pro zájemce bude učiněna prohlídka přímo v místě nemovitosti v k.ú. Přísečná. Místo srazu a čas prohlídky je nutno předem dohodnout s organizátorem.

Případné další informace dle možností organizátor zajistí na vyžádání.

 

Podmínky účasti ve výběrovém řízení

Účastníkem výběrového řízení se může stát fyzická či právnická osoba, která v dále stanovených lhůtách doručila organizátorovi do jeho sídla svou nabídku se všemi náležitostmi uvedenými dále v neporušené uzavřené obálce označené zřetelně, o jaké výběrové řízení se jedná (tedy „NABÍDKA VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NEMOVITOSTI PŘÍSEČNÁ“.

 

Termín pro podání nabídek končí v případě poštovní přepravy dnem 5.4.2013 do 13 hodin. Nabídky je možno podat formou osobního podání dne 5.4.2013 v době od 9:00 do 13:00 hodin. V případě podání poštovní přepravou nebere organizátor ohled na pozdní dodání způsobené doručováním. Pokud bude podání k přepravě podáno poštou, pak k zásilkám došlým později než 5.4.2013 do 13:00 včetně se nepřihlíží. V případě osobního podání nabídky lhůta končí 5.4.2013 ve 13:00hod.

 

Nabídka účastníka musí být nepodmíněná a musí obsahovat následující náležitosti:

  • nabídková cena v Kč bude uvedena číslem i slovem (pokud dojde k nesouladu mezi částkou uvedenou číslem

a slovem má se za to, že platná je částka uvedená slovem);

  • závaznost nabídky musí být alespoň do 31.12.2013 včetně.
  • podepsané tyto podmínky VŘ jako důkaz jejich akceptace –podpis musí být úředně ověřen.
  • korespondenční a e-mailový kontakt na účastníka pro potřeby vyrozumění o výsledku.
  • bankovní účet účastníka pro potřeby vrácení kauce, v případě, že se nestane vybraným vítězem VŘ

 

Účastník výběrového řízení je rovněž povinen bezvýhradně uzavřít s insolvenčním správcem Kupní smlouvu na nemovitosti, které jsou předmětem výběrového řízení.

 

Složení kauce

Účastník výběrového řízení je povinen je v případě předložení nabídky složit kauci ve výši 200.000,- Kč, a to:

  1. bankovním převodem na účet organizátora VŘ č. 39136220/2700 vedený u UniCredit Bank Czech Republic, a.s. variabilním symbolem „rodné číslo“ účastníka, jako fyzické osoby nebo „IČ“ účastníka, jako právnické osoby či fyzické osoby - podnikatele.
  2. hotovostním vkladem na účet organizátora VŘ č. 39136220/2700 vedený u UniCredit Bank Czech Republic, a.s. s variabilním symbolem shodně uvedeným jak je uvedeno výše.

 

Lhůta pro úhradu kauce končí dnem 5.4.2013 včetně do 13:00 hod. - v tomto termínu musí být uvedená kauce připsána na účet organizátora VŘ. Složení kauce platební kartou nebo šekem je nepřípustné.

 

Vrácení kauce

Kauce bude neúspěšným účastníkům výběrového řízení vrácena po skončení výběrového řízení převodem na bankovní účet uvedený v nabídce. Kauce bude vrácena převodem a tento převod bude proveden ihned poté, kdy bude rozhodnuto o vítězi výběrového řízení.

 

Vítězi VŘ se složená kauce započítá na jím nabídnutou kupní cenu.

 

Kritérium výběru vítěze

Hodnotícím kritériem VŘ je nejvyšší řádně a včas nabídnutá kupní cena za nemovitosti, které jsou předmětem výběrového řízení.

 

Minimální nabídková cena je stanovena ve výši 2.200.000,- Kč.

Zájemce a případný vítěz musí splnit i veškeré další podmínky VŘ.

 

Zadavatel VŘ a také organizátor je oprávněn neurčit žádného vítěze případně s vítězem VŘ  Kupní smlouvu neuzavřít a výběrové řízení zrušit. Např. v případě, že zadavatel rozhodne, že podané nabídky či vítězná nabídka není vzhledem k účelu insolvenčního řízení ekonomická. A to i bez udání důvodu.

 

 

Vyrozumění o výsledku VŘ a termín doplacení nabídnuté kupní ceny

Vyhodnocení nabídek proběhne dne 5.4.2013 po skončení doby výběrového řízení. O výběru nejvhodnější nabídky rozhodne zadavatel po odsouhlasení zajištěným věřitelem ČS, a.s. Vybraný uchazeč bude o svém výběru vyrozuměn telefonicky a e-mailem. Zadavatelem vybraný uchazeč je povinen zaplatit kupní cenu do třiceti kalendářních dnů po obdržení vyrozumění o vítězství, a to na sjednaný účet organizátora č. 39136220/2700. Variabilní symbol platby je IČ zájemce. Před podpisem nebo nejpozději při podpisu Kupní smlouvy ze strany zadavatele musí být celá kupní cena zaplacena.

 

Převzetí dokladů, které se vztahují k předmětu prodeje, bude v sídle zadavatele a to ve lhůtě 15 dnů po nabytí účinnosti Kupní smlouvy. Nemovitost bude předána nejpozději 15 dní od doložení listu vlastnictví, který osvědčuje zápis nabyvatele jako vlastníka uvedených nemovitostí.

 

Smluvní pokuta

Účastník VŘ se podpisem tohoto dokumentu zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši sjednané kauce ve výši 200.000,- Kč (slovy: dvě stě tisíc korun českých) v případě, že zmaří výběrové řízení. Účastník výběrového řízení zmaří výběrové řízení, pokud učiní nabídku, stane se vítězem výběrového řízení a následně ve stanovené lhůtě, tedy do 30 kalendářních dnů od vyrozumění o vítězství ve VŘ, nedoplatí cenu nabídnutou ve výběrovém řízení. V takovém případě bude kauce složená účastníkem výběrového řízení započtena oproti nároku organizátora VŘ na úhradu smluvní pokuty.





Log

Kontaktní osoba

Josef Machů

Adresa

Prohlídky

Forma prodeje Výběrové řízení
Odhadní cena 4 900 000 Kč
Termín pro podání nabídek 5.4.2013
Aktuální datum 28.3.2024 19:17:59

Jak uspět a vydražit

Jak uspět a vydražit

1. Registrovat se

2. Uhradit jistotu = vratnou kauci

3. Přihlásit se

Zobrazit správný postup